Välkommen till min nya blogg!

Hej alla goa hundar därute och ni andra också!
Den här bloggen handlar om mig, den underbaraste,vackraste TAXEN (enligt mig) MALTE och min storebrorsa hunden BALOO!
Han är tyvärr inte adlig som jag ;)
Han är bara en ynklig Shetland Sheeeeeeeeepdog!
Men vad tusan, jag gillar honom ändå!
Finns inget coolare än att hänga honom i baken hela dagarna och reta gallfeber på familjen! ;)

Nu har dom däremot börjat hota med att "plocka bort mina bollar"!!
Nån som vet vad det innebär??
Jag själv ser i deras blickar att det inte är nått att se fram emot så jag försöker ta det lite piano nu nån dag!

MEN!!!!
Välkommen till våran blogg!


Lämna dina tassavtryck här:

Vad kallar din matte dig?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ditt tassavtryck här::

Trackback
RSS 2.0